Διήμερο Εκπαιδευτικό Σεμινάριο "Πώληση, Διαπραγμάτευση & After Sales Service"

Στις 26 και 27 Σεπτεμβρίου, στα γραφεία της Terracom πραγματοποιήθηκε το διήμερο εκπαιδευτικό σεμινάριο "Πώληση, Διαπραγμάτευση & After Sales Service". Το σεμινάριο αυτό είχε ως εισηγητή τον Νικόλαο Μπαζιώνη, έναν από τους πλέον καταρτισμένους και έμπειρους επαγγελματίες στον χώρο της εκπαίδευσης επιχειρησιακών δεξιοτήτων, με 30 και πλέον χρόνια εμπειρίας στον κλάδο των πωλήσεων και του marketing.

Τα κυριότερα σημεία του σεμιναρίου

Το σεμινάριο παρείχε στους συμμετέχοντες πολύτιμες γνώσεις και εργαλεία σχετικά με την τέχνη της πώλησης, της διαπραγμάτευσης και της διακράτησης πελατών μέσω του After Sales Service. Αναλύθηκαν σημαντικές έννοιες όπως:

  • Η διαφορά μεταξύ Πώλησης και Διαπραγμάτευσης: ΤΈνα από τα πρώτα σημεία που καλύφθηκαν ήταν η βασική διαφοροποίηση μεταξύ των δύο εννοιών. Παρόλο που οι όροι συχνά χρησιμοποιούνται εναλλακτικά, οι πωλήσεις επικεντρώνονται στην προσφορά προϊόντων ή υπηρεσιών, ενώ η διαπραγμάτευση αφορά τη διαδικασία επίτευξης μιας συμφωνίας που ικανοποιεί και τις δύο πλευρές.
  • Η αλληλουχία των σταδίων: Συζητήθηκε το ποιο από τα δύο πρέπει να προηγείται – η πώληση ή η διαπραγμάτευση – και δόθηκαν πρακτικές συμβουλές για το πώς να προσεγγίζονται αυτά τα στάδια ανάλογα με την περίσταση. Η σωστή διαχείριση του χρόνου και η προετοιμασία αποτελούν βασικά στοιχεία για την επιτυχία σε κάθε διαπραγμάτευση.
  • Διακράτηση πελατών μέσω του After Sales Service: Ένας από τους σημαντικότερους παράγοντες επιτυχίας σε μια επιχείρηση είναι η διακράτηση των πελατών, και το After Sales Service παίζει κεντρικό ρόλο σε αυτό. Οι συμμετέχοντες έμαθαν πώς να παρέχουν εξαιρετική εξυπηρέτηση μετά την πώληση, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες θα επιστρέφουν ξανά και ξανά.

Η δέσμευση της Terracom στη συνεχή εκπαίδευση

Η Terracom, έχοντας ως βασική φιλοσοφία την επένδυση στο ανθρώπινο δυναμικό της, δίνει μεγάλη έμφαση στη συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη των δεξιοτήτων των εργαζομένων της. Μέσα από σεμινάρια όπως αυτό, η εταιρεία διασφαλίζει ότι το προσωπικό της είναι πάντα ενημερωμένο με τις τελευταίες τάσεις και τεχνικές, προσφέροντας άριστες υπηρεσίες στους πελάτες της. Η συνεχής βελτίωση και η επένδυση στην εκπαίδευση αποτελούν κεντρικούς πυλώνες για την επιτυχία και την εξέλιξη της εταιρείας.

Μίνι βιογραφικό του Νικόλαου Μπαζιώνη

Ο Νικόλαος Μπαζιώνης διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρίας στον επιχειρηματικό κόσμο της Ελλάδας, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα συμβουλευτικών και εκπαιδευτικών υπηρεσιών. Για 20 χρόνια υπήρξε διευθυντικό στέλεχος σε τμήματα πωλήσεων και marketing σε μεγάλες πολυεθνικές και ελληνικές εταιρείες. Σήμερα εργάζεται ως Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε ελληνικές και πολυεθνικές εταιρείες και είναι εισηγητής σεμιναρίων σε χώρες όπως οι ΗΠΑ, η Αγγλία, η Γερμανία, και πολλές άλλες. Τα σεμινάριά του εστιάζουν στις πωλήσεις, τη διοίκηση και το marketing, με επίκεντρο την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού και την προσφορά υπηρεσιών υψηλών προδιαγραφών.